nedelja, 22. junij 2014

Sveti krst


Naše sorodstvo se je povečalo za prikupno malo deklico. Izbrano darilce pa je bilo potrebno nekako zaviti. V ta namen mi je dobro služila nekoliko večja kartonasta škatla, ki sem jo okrasila dogodku primerno.



Uporabila sem rezalne šablone različnih proizvajalcev in sicer: Nellie´s, Marianne design in pa Spellbinders za izdelavo križa. Štampiljka angelčka je od priozvajalca LOTV, ki sem jo pobarvala z Distress ink barvami. Metuljček je izrezan z luknjačem Marte Stewart. Dodala sem še nekaj dodatkov iz moje zaloge.

Svoj izdelek bi rada prijavila na  naslednje izzive:
Craf-alnica: izdelajmo škatlico
Webshop AnMaCreatief: Anything but a card



4 komentarji:

  1. Lepo si okrasila škatlo in križ na njej izgleda fantastično :-))
    Hvala, ker se igraš z nami v CRAFT-alnici ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si jo okrasila.
    Hvala, ker si se nam pridružila na 110. izzivu CRAFT-alnice. Lp

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lepo si okrasila škatlo. Všeč mi je križ, sama niti pomislila ne bi na tako uporabo Fluer the lis šablone.
    Hvala, da si z nami in srečno pri 110. izzivu Craft-alnice, pozdravček Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. Goed idee om op deze manier zelf een kruis te maken. Heel creatief!
    Dank-je-wel voor het meedoen met de JUNIchallenge bij AnMaCreatief!
    Groetjes Adriana

    OdgovoriIzbriši