torek, 1. avgust 2017

Prismacolor proti Polychromos

Tisti, ki spremljate moj blog veste, da rada barvam. Naj že na začetku povem, da sem popoln laik in da sem vse informacije glede barvic dobila preko prijateljic in net - a. Odločila sem se za nakup Prismacolor barvic, s katerimi sem naredila kar nekaj napredka pri barvanju. Barvice imajo nekoliko mehkejšo sredico, s katero lažje nanašam in mešam barve, kot s ˝klasičnimi˝ barvicami. Vseeno pa me posamezni detajli še kar precej mučijo. Težko pobarvam drobne in natančne dele, tako da bi bila z njimi zadovoljna. Beseda da besedo, in tako mi je prijateljica za pokušino posodila Polychromos barvice. Le te imajo nekoliko tršo konico in z njimi lažje zarišeš oz. barvaš tanke linije. Strokovne razprave o kvaliteti teh ali onih barvic prepuščam strokovnjakom, sama pa sem vam želela na eni sliki predstaviti rezultat barvanja s Prismacolor in Polychromos barvicami. Rezultat vidite na spodnji sliki.
 Zanima me, če ste iz napisanega prepoznale  kateri cvet je bil pobarvan s Prismacolor in kateri s Polychromos barvicami.



Za izdelavo voščilnice sem uporabila meni zelo ljubo štampiljko Penny Black. Za senčenje ozadja sem uporabila plastično šablono in Distress barvo. Motiv rože sem odtisnila z Archival Ink - om, vzorec na ozadju pa s Stazon - om. Sledi še nekaj rezalnih šablon in sicer: Spellbinders, Sizzix in Najlepši par. Pentlja , perla in nalepka pa zaključujejo podobo voščilnice.

Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:


One Crazy Stamper: My favourite things
Day dreamer: #1, ATG
Hobbyvision: #64, Flowers
Colour Crazy: WK 30, ATG
Allsort: WK 426, Foto inspiration (I was inspired with flowers), TOP 5
Come and get it: Just add flowers
Crafty Catz: #381, ATG
Southern girl: #165, Flower power, team trace



14 komentarjev:

  1. Gorgeous card, so pretty...Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo lepo si to pobarvala in krasna voščilnica je.

    OdgovoriIzbriši
  3. stunning poppies and layout, thank you for joining our challenge at crafty catz and hope to see you again
    Tilly

    OdgovoriIzbriši
  4. So beautifully colored and gorgeous card. Thanks so much for joining us this week at Allsorts challenge!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful card. I love the colouring and shading you have achieved on this image.
    Thank you for joining us overt at Day Dreamer Challenges
    Kelly (DT)

    OdgovoriIzbriši
  6. A really beautiful Poppy creation following our inspirational photo at Allsorts challenge, many thanks for joining in.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita voščilnica, z res lepim prikazom barvanja z različnimi barvicami Marjeta :). Zelo si že napredovala v barvanju, imaš vse moje pohvale. Lep pozdrav, Ivi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovito pobarvan motiv in krasna voščilnica za okroglih 60 let.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nice coloring and the bow is a nice added pretty touch. Thanks for playing our challenge at One Crazy Stamper.
    Leanne DT/OCS

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful colouring. I love how you have framed the image in a bold colour, it really makes the image pop. Thanks for joining us at Southern Girls Challenge :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Beautiful card! Gorgeous image
    Thank you for joining us at Coulour Crazy Craft! Hester

    OdgovoriIzbriši
  12. Gorgeous card and lovely image and colouring. Thank you for joining us at DDC this month!

    Nicola DT

    Day Dreamer Challenges
    Making Memories Crafting

    OdgovoriIzbriši
  13. Pozdravljeni.Za mojo hcerko iscem barvice prismacolor.Zanima me kje ste jih kupila,glede na to ,da se jih nikjer ne da dobiti.Hvala za vas odgovor.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kupila sem jih preko Amazon - a. V Sloveniji jih ni mogoče kupiti.

      Izbriši