sreda, 7. november 2018

Sožalnica

V hudih trenutkih je dobro imeti prijatelja, ki ti napiše kakšno spodbudno besedo. Jaz vedno rada dodam tudi osebno noto.

Za izdelavo sožalnice sem uporabila: embosirno mapico Darice, rezalne šablone Spellbinders in Nellies ter robni luknjač.

 Svoj izdelek prijavljam na:
Craftalnica: # 223, Sožalnica
The Sketchy Challenges - Anything Goes
Crafting from the Heart - Anything Goes
Creative Fingers - Anything Goes
Crafter's Castle - #11,Anything Goes
Die Cut Diva: Nov. Challenge

10 komentarjev:

  1. Zelo elegantna sožalnica. Všeč mi je, ker si uporabila križ, simbol večnega življenja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Všeč mi je embosiranje, saj daje videz bogatosti. Hvala ker sodeluješ v Craftalnici.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lepo sestavljena sožalnica. Rada imam tudi bolj bogate vizitke v žalosten namen.
    Hvala, da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  4. A beautiful card Margaret, so elegant.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    OdgovoriIzbriši
  5. I am really sorry your card will not be in the draw as you haven't used any punches. Marlene

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hello!
      Just want you to know, that I used border puncher (leafs). You can see it on the left side of my card.

      Izbriši
  6. Tudi sožalnice so lahko bogate in tvoja je ena lepših predstavnic tega stila. Hvala, ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši
  7. Všeč mi tvoja čudovita sožalnica in lepo si jo sestavila :-)) Reliefno ozadje je zelo lepo narejeno.
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty & elegant! Thanks for joining us at Die Cut Diva's!

    OdgovoriIzbriši