nedelja, 24. marec 2024

Rudolf

Tim Girlz Creative Christmas je pred mene postavil nov izziv. Narediti je potrebno posebej oblikovano voščilnico. Po brskanju med pripomočki, sem se odločila, da bom uporabila štampiljko, ki mi je bolj malokrat prišla pod roke.
Štampiljka Rudolfa je bila prva, ki sem jo kupila, ko sem se podala med ˝blogerje˝. Kljub temu, da je stara, se z njo še vedno naredi popoln odtis. Res pa je, da ni bila velikokrat uporabljena. Vedno se mi je zdela prevelika za običajhno voščilnico. Za dizajn, ki sem ga izbrala danes pa se mi zdi popolna. 
Na sprednji strani najdete: 
- Rudolfa ( Urban Stamp)
- belo embosiran napis (izvora štampiljke žal ne poznam)
- pokrajino, ki je narejena s pomočjo CC Design in Lawn Fawn rezalnih šablon. 
Jelena sem pobarvala s Promarkerji.


Na zadnji strani najdete žepek za voščilo in/ali denar. Slikica je izrezana iz osnove božično - novoletnih nalepk.



Izdelek prijavljam na:
Christmas Kickstart: Get your grinch on.
PIP: 2412
APTTC: March, 28.4.
CDC: ATG/ 4legged friends
DreamValley: Dies/Punches
CraftsandGifts: Tail on card

 

7 komentarjev:

  1. A gorgeous rockin' card! Thanks for joining Meghan and me at Christmas Kickstart, Jo x

    OdgovoriIzbriši
  2. Very cute! Thank you for joining our PIP challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. A fabulous rocker card with all the lovely layers in the scene. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
    Lorraine
    .

    OdgovoriIzbriši
  4. A fabulous card, I LOVE the large Reindeer, and your design fits him beautifully. Thank you so much for joining us in our challenge at Critter Crazy Challenge this week. Good Luck. I hope to see you again in our next challenge.
    Faith A DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Wonderful rocking-card, thanks for joining our challenge at Knutsels en Kadootjes!
    grtz Colien

    OdgovoriIzbriši
  6. Wat een leuke kaart met dit rendiertje.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    OdgovoriIzbriši
  7. So creative and beautiful! and such a cute reindeer!
    Thank you for sharing your card with us at Pammie's Inky Pinkies Challenges.

    Hugs,
    Renata

    OdgovoriIzbriši