petek, 28. junij 2024

Čarobni gozd

 S sličico, ki mi jo je poslala Claudia, sem se z veseljem poigrala. Tokrat me je ustvarjanje poneslo v otroštvo, v čarobni gozd, med njegove skrite prbivalce. Za ozadje sem uporabila plastični šablono ( stencil) in z uporabo Distress blazinic naredila ozadje. V ospredje sem postavila sličico vile (Moondrea Designs) in se dodatno poigrala s številnimi štampiljkami LawnFawn, Folia, TGF...), s katerimi sem poustvarila srečanje prijateljev v gozdu.


Izdelek prijavljam na:
WAW: # 653-654, 1.7.
DigiChoosday: WK25, 7.7.
Paperminutes: Stencil, 1.7.
Cupcake inspiration: # 597, ATG, 4.7.
Get Creative: Toy Story, 1.7.
PIP: 2425, 1.7.
Just us girls: Stencil, 1.7.
CRAFT-alnica: Štampiljka, 2.7.
Crafty Calendar: For a child, 29.6.
Rabisco: # 58, 1.7.



Ni komentarjev:

Objavite komentar