sreda, 9. oktober 2024

Vodna lilija

 Zelo rada sem v naravi in njena pestrost me vedno naduši.  Zame imajo poseben čar ljubka mala jezerca, v katerih lahko opazujem prelepe cvetove lokvanja ali drugih vodnih rastlin. Zatorej odločitev o izbiri štampiljke iz kolekcije ADU ni bila preveč težka. Verjamem, da se boste strinjali z mano, da je tale sličica nadvse prisrčna. Najdeto jo na TEJ povezavi.


Sličico sem pobarvala s Promarkerji in ji dodala še štampiljko lokvanja, ki je v moji zbirki štampiljk že zelo dolgo. Mislim, da je iz kolekcije Flonz. Tokrat sem malo bolj pobrskala med starimi ustvarjalnimi pripomočki in poleg štampiljke našla še Pearl Pen od Viva Decor. Z njim sem okrog sličice nanizala bisere. Napis je iz kolekcije Najlepši par.

Voščilnica je izdelana za izziv pri Penny's Papercraft s sponzorsko štampiljko. Vabljeni, da se nam pridružite, saj je tema vedno ˝karkoli˝.

Čakajo vas lepe nagrade sponzorjev:
                                   




Ni komentarjev:

Objavite komentar