torek, 31. marec 2015

Praznični dnevi

Čas nezadržno beži. Ali nismo ravnokar praznovali novo leto? Meni se že zdi tako. Sedaj pa je že pomlad in z njo največji krščanski praznik, Velika noč. Prazniki so čas, ko je izrečenih največ lepih želja. Meni pa se je ena želja uresničila že pred prazniki. Tole prekrasno štampiljko Springtime  sem dobila v dar od Jacque. Njen blog Jacque´s Joie de Vivre je poln presenečenj. Oglejte si ga na: http://jacquesmagnolias.blogspot.com/



Za izdelavo vizitke sem uporabila štampiljko proizvajalca Whimsy stamp in jo pobarvala s kombiniranjem Distress barv in suhih barvic. Obroba sličice je narejena s pomočjo robnega luknjača proizvajalca MS, ozadje pa je embosirano z mapico proizvajalca Cuttlebug. Metuljček in košarica sta izrezana s pomočjo luknjačev. Za napis, ki sem ga napisala s pomočjo računalnika sem uporabila rezalne šablone Nellie Snelen. 
Za oblikovanje vizitke sem uporabila skico, ki sem jo našla na Viva la Verve sketches blogu




Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:

HIMCR #193: Any holiday (sentiment means Happy Easter)
Crop Stop: Linky party #2 (used embosing folder Swiss dot - Cuttlebug)
Viva la Verve Sketches: March, week 4
Allsorts: Feature a Creature
Pile it on: Spring/ Easter
Deep Ocean: Easter/ Spring
Craftalnica: Krila
Simon Says Wednesday Challenge: Anything goes
The Corrosive challenge : Hop into Spring
Through The Purple Haze: Anything goes

10 komentarjev:

  1. Gorgeous card Marjeta! The image is adorable and so beautifully coloured.
    Thanks for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge
    hugs
    Mandy xx

    OdgovoriIzbriši
  2. A super cute card and perfect for our theme this week Marjeta, thanks so much for joining in at Allsorts challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo simpatična voščilnica z luštnim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa voščilnica. Tale zajček je tako zelo simpatičen!!
    LP

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je, motiv pa zelooo prikupen :-)) Lepo si ga pobarvala.
    Hvala, ker se igraš z nama v krilatem izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  6. zelo je luštna, prebrskala sem tudi prejšnje objave, zelo lepe voščilnice. vidim, da kombiniraš barvice in distrese, to tudi meni najbolj ustreza. Lepo barvaš.

    OdgovoriIzbriši
  7. Beautiful creation-thanks for playing with us at Through the Purple Haze!
    Carolyn, DT

    OdgovoriIzbriši
  8. What a sweet card Margaret. Lovely soft colours. Thanks for sharing it with us at TTPH this time.
    hugs
    Dawn TTPH DT xxx

    OdgovoriIzbriši
  9. lovely card.
    Thanks for joining in the fun at TTPHC.
    hugs
    Jo dt x

    OdgovoriIzbriši