ponedeljek, 9. marec 2020

Fiona

Sličica Fione me je tako navdušila, da sem se odločila izdelati še eno voščilnico. Tokratna je namenjena gospodični, ki bo kmalu dopolnila 30 rojstni dan. Zamislila sem si nekoliko drugačen dizajn. Osrednji sličici sem dodala TAG na katerem sta poleg napisa še zlato embosirani štampiljki Kaiser Craft. Zelo všeč mi je bila misel, ki sem jo našla na netu in po mojem perfektno paše k osrednji figuri.
Tokrat sem voščilnico bolj okrasila. Dodala sem izreze Sue Willson, Nellies in Marriane Design. Uporabila sem tudi dele izrezov, ki sem jih dobila iz vogalov da sem bila zadovoljna z reliefnim izgledom sprednjega dela voščilnice.
Na koncu pa sem izrez oblepila še s kristalčki. DP je iz zbirke Craft Sensation.





Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:
Craftalnica: Z bloga na blog, Winner
 -  Pearly Sparkles challenge:For the girls/ladies
-  Alphabet challenge : Extra embelished
 -  Scraerre pping 4 Fun : ATG
  -  Krafty Chicks  : Stamp act
  -  Creative Sketchy Girls : Girls only
  -  Aud Sentiments : Feminin, sentiment
  -  Crazy 4 challenges .: Include woman

6 komentarjev:

  1. A delightful card. Thanks for joining Aud Sentiments challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, ker si se pridružila praznovanju CRAFT-alnice :-))
    Zelo lepo voščilnico si naredila in jo krasno sestavila.

    OdgovoriIzbriši
  3. A great design - love your card shape.

    Thanks for sharing with us at the Alphabet Challenge.

    Helen x

    OdgovoriIzbriši
  4. Gorgeous card, I love how it opens up, so special! Thanks for entering the Aud Sentiments Challenge. Love Jenny (Ginger Ninja Crafts) xx

    OdgovoriIzbriši