nedelja, 28. november 2021

Odeli smo se v belo

Tokrat sem se lotila izdelave voščilnice v beli barvi. Uporabila sem tehniko embosiranja (mapica in prah - napis) ter izrezovanje s šablonami (CC design). Nastala je preprost voščilnica, a mi je všeč.


fotografija še iz druge perspektive


Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:

Twister Sister: # 59, Embosiranje, zima
Creative inspirations: Wonderful winter/Feeling festive, 
Pammie's Inky Pinkies: # 2174, Anything goes
Sognando scrap: Anything goes
Scraps of life by Scrappymo!: November Rudolph days challenge









 

9 komentarjev:

  1. Zelo lepo izpade v beli barvi. Všeč mi je.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ho, Happy Rudolf Days.
    What a very lovely card and such a brilliant design also.
    Love the little scene as well.
    Thank you for joining the Rudolf Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. What a lovely white on white design - very elegant,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica po naši skici. Hvala za družbo v Craft-alnici. Lp Goga

    OdgovoriIzbriši
  5. Še ena prelepa zasnežena voščilnica. Hvala ,da se igraš z nami na CRAFT-alnici, Lp, Neva gostja CRAFT-alnice

    OdgovoriIzbriši
  6. Tudi ta je čudovita. Vedno me prevzamejo voščilnice v pretežno beli barvi. Ni jih lahko narediti, a so tako lepe in elegantne.

    OdgovoriIzbriši
  7. Zelo lepa voščilnica, hvala ker sodeluješ pri CRAFT-alnici

    OdgovoriIzbriši