sobota, 19. november 2022

Temno ozadje - MŠPU 10

 Tokrat sem se lotila naloge s temnim ozadjem. Ker sem si zamislila voščilnico v obliki kvadrata, sem morala najprej prilagoditi izrez Tinine rezalne šablone. Mi je kar uspelo, moram reči. Nato sem z Distressi pobarvala nebo, nekoliko poškropila z belo barvo in naredila sceno z rezalnimi šablonami. Za piko na I pa še Tinin napis.


Izdelek prijavljam na naslednje izzive:
 
Craft Rocket: Christmas /Winter
MAWT: Bright on Dark
Bastel-Traum: Snowflakes
MŠPU10:temno ozadje
Najlepši par: Galerija meseca novembra

8 komentarjev:

  1. Beautiful winter scene!! Thank you for joining our challenge at The Sisterhood!
    Diane TSH DT
    {Nellies Nest}
    {The Sisterhood}
    {Stencil Fun}

    OdgovoriIzbriši
  2. Hi ,
    what a beautiful scene and a super design you have created.
    Thank you for joining the MAWTT Challenge.
    Lots of crafty love. Jenny L. DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlično si prilagodila izrez in lepovse skupaj dopolnila s zimsko sceno.

    OdgovoriIzbriši
  4. This is a lovely scene

    Thanks for joining in my bright on dark challenge at MAWTT,

    Hugz Tinz

    OdgovoriIzbriši
  5. Ooo kako je lepa in super si prilagodila velikost okvirja!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Great card. Thanks for sharing it with us at the Classic Design Challenge Janet DT

    OdgovoriIzbriši