četrtek, 2. marec 2023

Ob ognjišču

Kljub temu, da smo že lepo zakorakali v leto 2023 se še vedno rada lotim izdelave prazničnih voščilnic. Tokratna je izdelana za nov izziv pri Creative Knockouts, kjer je potrebno izdelati voščilnico s čim več plastmi. Štampiljka ognjišča se mi je zdela odlična izbira. Najdete jo med čudovitimi sličicami Mirtillamente, ki vam za nagrado nudi 2 sličici iz njihove zbirke.

Sličico sem najprej večkrat odtisnila na nekoliko trši papir in izrezala kamin (3x). Za fronto kamina sem odtis naredila na papir s teksturo. Barvala in senčila sem s Prismacolor barvicami. Dodatno sem na odtisih naredila še pregib, tako v predelu ognjišča, kot tudi poličke nad kaminom. Za večjo plastičnost sem dodala dimnik in ga ozaljšala z venčkom. Vsaka plast posebej je zlepljena s 3D penicami. Nogavičke sem odtisnila posebej, jih izrezala in prilepila direktno na polico. Zaradi pregiba prosto visijo.


Upam, da se na posnetku vidi plastičnost kamina.




Ker brez odstranitve nogavičk nisem mogla narediti pregiba, ki ponazarja polico, sem se morala najprej poigrati s štampiljko in nogavičke najprej izbrisati. Na njihovo mesto sem potem prilepila izrezane in pobarvane.

                                 .   
Izdelek prijavljam na:
YSPB: March
PIP: 2308
APTTC: March
ArtyDivas: feb.
Christmascrafts: 3 of something, TOP 3









6 komentarjev:

  1. Such a pretty Christmas scene. Thanks for sharing with us at PIP Challenges.

    OdgovoriIzbriši
  2. A beautiful card. Thanks for joining the Do-Al(l) Kreatives challenge!
    Caroline - DT

    OdgovoriIzbriši
  3. A very sweet card!!! Thanks so much for participating in our CHRISTMAS CRAFTS ALL YEAR ROUND challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    OdgovoriIzbriši
  4. Beautiful Christmas card! Thanks for sharing with us at Christmas Crafts All Year Round!
    Janis, Design Team Member

    OdgovoriIzbriši
  5. nice make - love the scene.

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *Owner*Critter Crazy Challenges
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    OdgovoriIzbriši