torek, 26. september 2023

Za prijateljico

Voščilnico sem izdelala za soustvarjalko Urško. Rojstni dan je praznovala v avgustu in je voščilnico sigurno že prejela. Izbrala sem pravljični motiv, saj je po moje ustvarjanje tisto, ki ti pričara pravljične trenutke, tudi v obdobju, ko razpoloženje ni na višku.

Štampiljka je iz kolekcije Wags&Whiskers. Pobarvala sem jo s Prismacolor barvicami. Na krila sem dodala bleščice, a mi fotografija nekako ni uspela tako dobro, da bi bile vidne. Panj na voščilnici sem enostavno narisala in pobarvala s Promarkerji. Dodala sem še drobno leseno pikapolonico. Tokrat sem na voščilnici uporabila tudi razcepki, najdete ju na rožici in sončku.



 Izdelek prijavljam na:

PIP: 2338
TFATU: ATG Fantasy
APTTC: September
CDC: September
Gem of Challenge: ATG, WK19

8 komentarjev:

  1. Lovely addition of the ribbon bow to finish off your card. Thanks for playing along with Papercraft Challenges. X

    OdgovoriIzbriši
  2. Lovely card with beautiful coloring. Thanks for playing along with ‘kleuren met potloden’, succes.
    Annie (DT)

    OdgovoriIzbriši
  3. Iz srca hvala za več kot prekrasno voščilnico, ki si mi jo namenila za rojstni dan. V živo je še lepša in izbrala si motiv, ki mi je pobožal dušo in srce.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wat een mooie kaart en bedankt voor je deelname aan onze challenge "Alles mag" bij het blog "Kleuren met Potloden". Groetjes Mirande

    OdgovoriIzbriši
  5. beautiful card Marjeta

    Thanks for join us at
    kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
    Hope to see you again and goodluck

    Karin



    OdgovoriIzbriši