petek, 7. avgust 2026

Mačji trop

 Sin je velik ljubitelj mačk. Njegova stalnica v komunikaciji: kdo, kdaj, zakaj, se je znašla tudi na voščilnici ob njegovem jubileju. Izdelala sem jo s Pattie's Design štampiljko. Barvala sem s Prismacolor barvicami. DP je od Craft Sensation.

Voščilnico najdete tudi v izzivu pri Pattie's Creations, kjer sem članica tima. Vljudno vabljeni, da se nam pridružite v čim večjem številu. Edini pogoj je, pobarvana sličica.


˝Easel card˝ dizajn. Sličico najdete TU

APTTC: Avgust, 28.9.
Do-Al(I) Kreatives: ATG/ weather, 1.9.
Neglected Stuff: ATG+neglected stuff ( I have Spellbinders die several years, I rearly used it)
CraftersCaffe: ATG, 15.9.
Paper Funday: ATG/ Funcy folds

4 komentarji:

  1. Zelo simpatično in lepo sestavljeno.

    OdgovoriIzbriši
  2. What a fun easel card for your son! The cats are colored perfectly and I love the music staff die cut. I'm sure your son loved this card. Thanks for sharing your inspiration with the August Challenge at A Cut Above.

    OdgovoriIzbriši
  3. A super fun card with the perfect theme for our challenge.
    Thank you for sharing your creativity with us at Critter Crazy Challenge this month.
    Anne - CCC-DT

    OdgovoriIzbriši
  4. So cute and the fancy fold suits the images so well. Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge, we hope you'll join us again soon.
    Donna xx
    The Paper Funday Challenge
    The Beautiful Blossoms Challenge
    The Inspiration Station Challenge
    The Pick 3 Challenge

    OdgovoriIzbriši