ponedeljek, 1. februar 2021

Na sprehodu

V čast mi je, da so me pri Simply Magnolia izzivu povabili v goste. 


Za voščilnico, ki sem jo v ta namen izdelala, sem uporabila najrazličnejše tehnike barvanja, rezanja, sestavljanja. Kot lahko vidite, sem se odločila za uporabo prozorne folije, ki sem jo ˝vpela˝ v izreze. Izrezi Lawn Fawn in Craft Sensation so kot nalašč za oblikovanje scene. Tildo sem postavila na sprehod ob robu gozda. Cvetoči travnik po katerem se sprehaja, je kot nalašč za sličico Tilde, ki nabira šopek.  DP je iz Lawn Fawn kolekcije, kakor tudi zajček, ki se skriva v travi. Listke sem izrezala z različnimi rezalnimi šablonami, cvetovi rožic pa so v moji zalogi že zelo dolgo. Tudi sonce sem sestavila s pomočjo rezalnih šablon in pa luknjača, ki ga večkrat uporabim v ta namen.   Za ozadje (gozd) sem uporabila plastično šablono. Barvala - senčila sem z Distress barvami.  

 

Tildo sem pobarvala s Promarkerji in Twinmarkerji. Za barvanje las in drobnih detajlov sem si pomagala s Prismacolor barvicami. Metuljčki so izrezani z luknjačem in ozaljšani z bleščicami, ki pa se na posnetku žal slabo vidijo. Še nekaj perlic za lepši videz rožic in voščilnica je gotova.


pogled od strani



 Svoj izdelek bi rada prijavila na naslednje izzive:

AYLI: Fabulous friend,(I love making cards for my friends because these cards brightened the day, as they say to me)
Stamping Sensation: Favourite stamp (Tilda stamp is timeless. Always fun to us)
QKR Stampede: # 413, ATG
CHNPP: Feb.

9 komentarjev:

  1. Super GDT predstavitev Marjeta. Prav užitek je pogledati na ta tvoj travnik. Bodi dobro, Tamara

    OdgovoriIzbriši
  2. A very pretty card. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine

    OdgovoriIzbriši
  3. Thank you for joining Stamping Sensations with this entry, good luck.
    Happy crafting
    Tracy x

    OdgovoriIzbriši
  4. Such a sweet and summery card, many thanks for sharing a 'Favourite Stamp' with us at Stamping Sensations challenge.

    B x

    OdgovoriIzbriši
  5. This is such a sweet scene and great use of the acetate too.Thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

    OdgovoriIzbriši
  6. oh, she looks like she is having such a great time on that stroll past the meadow. I love how you used the see through plastic sheet. Wonderful colouring too. Thank you for playing along with us at CRAFTY CATZ. Best of luck with your entry. Nick DT

    OdgovoriIzbriši
  7. Thanks for entering the AYLI challenge with your lovely card - good luck!
    Anne x

    OdgovoriIzbriši
  8. Wonderful creation! Thanks for sharing with us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge this month. Good luck!

    OdgovoriIzbriši