petek, 24. maj 2024

Na plaži

Z voščilnico, ki jo imate pred sabo gostujem v izzivu Creative Creases. Pogoj za sodelovanje je, da ima vaš izdelek več kot en prepogib.

Za ozadje voščilnice sem najprej v akvarelni tehniki narisala plažo in morje. Sledila je izbira DP z morsko motiviko, v katerega sem z rezalno šablono naredila izrez. Za dopolnitev scene sem pobarvala več sličic in jih izrezala s škarjami. Pobarvala sem jih s Promarkerji.




Notranjost voščilnice sem okrasila s številnimi rezalnimi šablonami in sličicami. Za damo, ki sedi za mizo sem uporabila tehniko - Paper piecing. 

Izdelek prijavljam na:
 Pattie'sCreationnull: #218, 1.6.
TPH: # 215, 10.6.
CreativeInspiration: #14, ATG, 2.6.
PIP: 2420
Vesela Hiška: črka V (vožnja, vozilo, voda, vrč), 2.6.
613Avenue: ATG/ for the Kids




4 komentarji:

  1. Marjeta, this fun fold card is super fun! Daydreaming of a fun vacation!
    Thank you so much for being a guest designer this round.

    Rae in Reno
    Creative Creases DT Member

    OdgovoriIzbriši
  2. This is such a fun card, Marjeta! I love the beach scene you’ve created! And your pattern paper is perfect for this theme! Plus the twist pop fold is so fun! Thanks for being a Guest Designer at Creative Creases Challenge!

    OdgovoriIzbriši
  3. Wow this is such a creative fold. I might give it a try as well.
    Thank you for sharing your card with us at Pammie's Inky Pinkies Challenges.

    Hugs,
    Renata

    OdgovoriIzbriši
  4. Ta je pa nekaj posebnega. Mi delaš skomine po morju in poletju. Upam, da kmalu pride. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši