četrtek, 26. september 2024

Cvet šipka

Štampiljko šipka (Craft Sensation) imam v lasti že kar nekaj časa, a nekako ni prišla na vrsto. Tokrat sem jo le uporabila. Šipek ali divja vrtnica vedno pritegne pogled s svojimi čudovitimi cvetovi. Kot vsaka lepa reč pa ima tudi obrambo in sicer v obliki trna. Zato naj le ostane v naravi in bogati veduto. Sličico sem pobarvala s Promarkerji. Uporabila sem še nekaj stvari iz domače zaloge, ki redko pridejo v ospredje (Washi tape), V vogalu lahko najdete ostanek ponesrečenega izreza, za katerega se mi je zdelo, da odlično popestri voščilnico. Za napis sem uporabila Spellbinders rezalno šablono.


 We Love Stamping: September, 2.10.
AYLI: Favorite Die (I have a lot of dies, but I don't usin them as much as I would like. Sometimes I have a problem to cut, like this one in the corner. I prefere nesting dies and dies for cutting sentiment. This is the most useful for me), 2.10.
SSS: Wednesday challenge, 3.10.
PIP: 2438, 1.10.
Allsort:ATG, # 799, 27.10.
Vesela hiška: Črka T ( trnje), 1.10.

Ni komentarjev:

Objavite komentar