sreda, 18. september 2024

Reciklaža

Ko sem videla temo tokratnega izziva v Craft - alnici sem pomislila, da imajo moje voščilnice večinoma sličico, ki jo pobarvam. Zato sem pobrskala med ostalimi izdelki in našla tole. Za hči sem izdelala asimetrično ogrinjalo, ki sem ga želela še lepo zaviti. Lotila sem se reciklaže. Škatla, ki je že nekaj časa ležala pozabljena v kotu je dobila novo preobleko, dodala pa sem še metuljčka, ki je narejen iz drobnih ostankov DP in izrezan s Sizzix rezalno šablono.


Škatla za reciklažo


Asimetrično ogrinjalo, pri katerem sem lahko porabila kar nekaj ostankov volne, bo ob hladnejših jesenskih večerih več kot dobrodošlo.


Svoj izdelek prijavljam na:

Craft- alnica: Brez štampiljk, 1.10.
Avenue613: September, 1.11.
Papercraft Challenge: Fabulous Fall, 1.11.
The Paper funday: ATg, september, 1.11.
Paperminutes: No card, 25.9.
SSSMonday: Not a card, 25.9.










 

Ni komentarjev:

Objavite komentar