sreda, 10. april 2024

Pletilja

 Za izziv pri Penny's, sem dobila sponzorsko štampiljko pletilje. Tudi sama sem vešča s pletilkami in spletla sem že kar nekaj puloverjev. Zato sem z veseljem pobarvala tole prikupno sličico, ki jo najdete pri ADU. Pobarvana je s Promarkerji. Za ozadje sem uporabila list iz reklamne brošure, na katerem je potisk pletenine. Za okras sem dodala še nekaj izrezov (Spellbinders, Sue Willson, Make it) in prikupnega muca, ki se igra s prejo (Craft Sensation).



Izdelek prijavljam na:


LSBD: Inspirational Challenge, # 27, 26.4.
Pattie'sCreation: ATG, 1.5.
Tic-Tac-Toe: 245 (squere card, die-cut, Embossing), 25.4.


APTTC: April, ATG, 1.5.
Do-Al(I)Kreative: # 88, 1.5.


2 komentarja:

  1. Wow, the coloring is stunning and I love all the special details. Thanks for sharing your sweet card with us at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    OdgovoriIzbriši
  2. so so cute, thanks for joining us at Crafty gals challenges

    OdgovoriIzbriši