ponedeljek, 8. april 2024

Trio

Pa zapojmo! Kolikor kapljic, tol'ko let....
Štampiljko 3 tenorji (Beccy Place) sem pobarvala s Promarkerji in jo prilepila na DP, ki sem ga najprej embosirala z reliefno mapico, nato pa sem se poigrala še z vročim embosiranjem v beli in zlati barvi (Ranger embosirni prah). Reliefna mapica je od Nellie Snellen in je trenutno ena mojih najljubših. Dodala sem še obiulo metuljev in rožic, ki sem jih naredila z luknjačem. DP je iz domače zaloge. Iz domače zaloge pa so tudi številni kristalčki in perlice.

Voščilnica je izdelana za izziv pri Creative Moments, kjer se lahko poigrate na temo : ˝Luštno in crkljivo / Cute and Cudly˝.



Izdelek prijavljam na:

 LSBD: Inspirational Challenge, # 27, 1.5.
Pattie'sCreation: ATG, 5.5.
Tic-Tac-Toe: 245 (stencil, die-cut-Critter), 25.4.

APTTC: April, ATG, 1.5.0.5.
Pin-Spirational: Embossing, 1.5.


3 komentarji:

  1. This is adorable and beautiful!! Such a cute image and I love that patterned paper!

    OdgovoriIzbriši
  2. Another fabulous design. Thanks for sharing your sweet card with us at The Paper Funday Challenge.
    Donna xx
    Beautiful Blossoms Challenge
    Paper Funday Challenge
    Inspiration Station Challenge

    OdgovoriIzbriši
  3. What a cute card! Thanks for joining us at Pattie's Creations Design Challenge.
    Hugs,
    Pattie

    OdgovoriIzbriši