nedelja, 7. april 2024

V zasneženi deželi

Zima je že davno minila, a meni se še toži po prijetnih dneh na snegu. Zatorej sem z rezalnimi šablonami Love 2 Craft izdelala zimsko pokrajino in nanjo odtisnila sankača (Winter wonderland štampiljka). Tudi štampiljka Božička na saneh je iz istega kompleta. Tokrat sem za odtis uporabila bel embosirni prah. Za malo pravljičnega pridiha sem na voščilnico dodala še škrata (Mirtillamente), ki sem ga pobarvala s Promarkerji. Okvir na voščilnici sem enostavno narisala z belim kemičnim svinčnikom. Za piko na I sem dodala še z luknjačem izdelane smrečice. Voščilnica je izdelana za izziv pri  Girlz Creative Christmas, kjer je tema: Brez rdeče barve.


Vabljeni, da se nam pridružite v izzivu in se zabavate z nami.

Izdelek prijavljam na:
Unicorn: Use Dies, 1.5.
ChristmasCrafts: Santa/Gnomes, 1.5.
DoAl(I)Kreative: Human with animal, 1.5.
Mirtillamente: ATG, 1.5.
Sparkles Christmas: Non Traditional Colors, 1.5.



 

1 komentar:

  1. Thanks so much for sharing with us at Mirtillamente, we love to see everybody’s entries. We are a home for creativity! Good luck and do come back!
    Hugs,
    Jackie,
    Mirtillamente DT

    OdgovoriIzbriši