sreda, 17. julij 2024

Darilo zate

Za voščilnico, ki sem jo izdelala za izziv pri Penny's Papercraft sem uporabila štampiljko iz zbirke Mirtillamente. Pobarvala sem jo s Promarkerji. Ozadje sem izdelala s pomočjo reliefne mapice in nekaj odtisov, ki sem jih pobarvala s Prismacolor barvicami.


Izdelek prijavljam na:
Ally'sAngels: # 84, July
CDC: July
Vesela hiška: P ( prijateljstvo, presenečenje)


 

5 komentarjev:

  1. Thank you for joining in our challenge this month with your wonderful project!
    DT – Val, Nan, Leigh, Cat
    https://creativeinspirationchallenges.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo simpatična voščilnica. Hvala, da si se pridružila našemu izzivu v Veseli hiški.
    Valerija DT

    OdgovoriIzbriši
  3. Marjeta, spet to tvoje barvanje - vedno znova me navdušiš!
    Hvala, ker si tako ljubko okrasila našo Veselo hiško, vedno te je lepo srečati v njej, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. I love your background with the different details. Thanks for sharing and joining the challenge at Crafty Gals Corner.

    OdgovoriIzbriši